阿爸父神...



Had a totally busy weekend... but didn't really accomplish much. *sads* I guess I really need a greater measure of discipline and focus.

The lyrics of this beautiful song written for the Father.


阿爸父神

我何等愛你阿爸天父
你無條件為我付出
犧牲愛子叫我得贖
你愛充滿我


主你寶血為我而流
洗淨我罪給我自由
你的愛是何等偉大
喔主耶穌


一生要讚美
我美好救主
你的愛是我生命全部
一生要敬拜
我親愛天父
你無條件的愛讓我心得滿足

No comments: